Rendszeres meditáció

Kezdő vagy gyakorlott gyakorló vagy? Kapcsolódj be hozzánk!

2022. május 3-án új csoportok indulnak!

Meditáljunk együtt

KEZDŐ丨 Vipassana meditáció pontosan

8 alkalmas ONLINE & OFFLINE gyakorlási lehetőség

Meditációinkat Zoomon online is elérheted, és később is visszahallgathatod, visszanézheted.

A meditációk hang- és videófelvételeit minden résztvevőnk számára biztosítjuk.

David R. Hawkins, Mahasi Sayadaw, Sayadaw U Pandita és Ven. Dhammasami útmutatásai alapján

Előadások, gyakorlati útmutató és vezetett meditációk, ülő-, álló- és járó meditációval.
___

Kezdés időpontja: 2022. május 3.
Keddenként 17:30-19:00
8 héten át valós időben, de a videókat később is visszahallgathatod ill. visszanézheted, így ha nem tudsz realtime jelen lenni, az sem gond. Az anyagokat le is tudod tölteni.

Fizikai helyszín: 
ÚJ HELYSZÍN!!! 1136 Bp. Tátra u. 5/d, II. emelet

Az előadásokat és a meditációt tartja:
Tóth Andrea Beáta

Jelentkezés: tothandreabeata@gmail.com

Részvételi díj
+ Csak online 20.000 Ft
+ Személyes részvétel 25.000 Ft vagy az online ár plusz 1.000 Ft alkalmanként
AJÁNDÉK: Khammai Dhammasami: Tudatos Jelenlét Könnyedén című könyve, amelyet egyeztetés után elküldünk neked

___

Kérjük, a részvételi díjat a következő számlaszámra utald:
Budapest Bank 10100826-51217300-01005005 Tóth Andrea Beáta, közlemény: Kezdő vipassana

___

A meditációs alkalmak hanganyagát minden résztvevő számára biztosítjuk, így ha nem tudsz realtime jelen lenni, akkor is meg tudod később hallgatni, vissza tudod nézni.
___

Témák:

  1. Mi értelme a vipassana meditációnak? Te miért meditálsz? Ülő meditáció gyakorlata: ellazulás és légzés megfigyelés
  2. Vipassana megfigyelés rétegei: fizikai test, érzelmi test és gondolati test. Test tudatosság gyakorlat. Jelenlét megtapasztalása. Fájdalom megfigyelése.
  3. A fizikai test alapelemei. Négy elem (levegő, föld, tűz, víz) szerepe a meditációban. Kilépés a szilárd test képzetéből. Álló meditációs gyakorlat.
  4. Minden (gondolat, érzés, érzelem, inger, érzet, asszociáció) megfigyelése. Hogyan és milyen módon történjen a megfigyelés? Hibák a gyakorlásban. Megfigyelői tudat kialakításának gyakorlata.
  5. Az érzelmek természete. A tudat és a szív összekapcsolása. Vipassana és metta gyakorlatok összehangolása. Örömteli állapotok az emberi érzelmek között. Hogyan jelennek meg a szeretetteljes állapotok a meditációban? Üdvös érzelmekkel való meditáció. Az érzelem megfigyelés módszere. Metta gyakorlat. 
  6. Szélsőséges érzelmi energiák a testben. Negatív érzések: félelem és szégyen megfigyelés. Bűntudat és gyűlölet hatása az életünkre.
    Hogyan dolgozzunk a negatív energiákkal a meditációban? Tudattérkép és kapcsolata az érzelmekkel. Meditáció a negatív érzelmeken.
  7. A függő keletkezés folyamata, avagy hogyan léphetünk ki a már megmerevedett mintázatokból? Mi történik vipassana meditáció közben? Mi hozza létre a változást? Járó meditáció helyes gyakorlata.
  8. Bátorság, hajlandóság és elfogadás, mely elősegíti a valódi önszeretet és összekapcsolódás élmény kialakulását.
    A Nemes Nyolcrétű Ösvény gyakorlata a mindennapokban.

HALADÓ丨Metta & vipassana gyakorlatokaz árnyékrészünk megismerésére és elfogadására

ONLINE & OFFLINE gyakorlási lehetőség

8 alkalmas haladó meditációs gyakorlat
Offline személyes jelenléttel és online realtime Zoom-os videókkal, később is visszahallgatható, visszanézhető, letölthető anyagokkal.

A meditációk hang- és videófelvételeit minden résztvevőnk számára biztosítjuk.

 

Téma:

Haladó metta gyakorlatok az árnyékrészünk megismerésére és elfogadására

Ez az év arra tanít minket, hogy nézzünk szembe a belső békétlenségünkkel, rosszakaratú részeinkkel és az ártalmas érzelmeinkkel – és tegyük ezt annak érdekében, hogy a világban növekvő ártalmasság és háborús energiák csökkenjenek. A külső békét a belső harcok kitisztításával lehet elérni. Erre a munkára hívlak titeket, akik szeretnének magasabb felelősségvállalásban élni az emberi létezésben.

___


Előadások, gyakorlati útmutató, vezetett meditációk, napló és otthoni feladatok hétről hétre

A részvétel feltétele: 45 perces ülőmeditációs gyakorlat

___

Kezdés időpontja: 2022. május 3. 
Keddenként 19:30-21:00, 8 héten át

Az előadásokat és a meditációt tartja:
Tóth Andrea Beáta

Helyszín:
online Zoom + offline ÚJ HELYSZÍN!!! 1136 Bp. Tátra u. 5/d, II. emelet

Bejelentkezés, Q&A:
Tóth Andrea Beáta – tothandreabeata@gmail.com, +36 20 358 0297

Részvételi díj:
+ Csak online 15.000 Ft / 8 alkalom
+ Személyes részvétellel előre utalással 20 000 Ft, vagy 15 000 Ft + 1000 Ft a helyszínen alkalmanként.

A meditációs alkalmak hanganyagát minden résztvevő számára biztosítjuk, így ha nem tudsz jelen lenni, akkor is meg tudod később hallgatni, vissza tudod nézni.

___

Kérjük, a részvételi díjat a következő számlaszámra utald:
Budapest Bank 10100826-51217300-01005005 Tóth Andrea Beáta, közlemény: Haladó vipassana

 ___

Témák:

1. Békétlenség a sorsommal. Miért vagyok elégedetlen az életemmel és a sorsommal? Mit nem tudok elfogadni és milyen okok tartják fenn a hiányérzetet? Meditáció és együttérzés az elégedetlenséggel. Elégedettség érzés a testben.

2. Belső nyugtalanság okainak felismerése. Hiszek-e a sorsomban, hogy előrevisz az életben? Elfogadás és türelem a metta erejével. Együttérzés önmagunkkal. Meditáció a nyugtalan energiák kioldására és a türelem fejlesztésére.

3. Belső gyermek sötét oldala. Hogyan árt a belső gyermeki részem magamnak és másoknak? Az ártalmas és sérült gyermeki résszel való együttérzés kialakítása. Meditáció a sérült gyermeki rész elfogadására és beintegrálására.

4. Haraghoz való ragaszkodás. Hogyan találom meg azt a részemet, aki ragaszkodik a negatív érzelmekhez és a haraghoz? Bűntudat a harag miatt. Meditáció: Együttérzés a gyegeséggel és a harag miatti bűntudat érzéssel.

5. Irigység és féltékenység mint az elégedetlenség formái Hol érzem magam kevésnek? Milyen életet szeretnék élni, amit itigylek másoktól? Hogyan hat az irigység és a féltékenyység az életemre? Meditáció az elszigeteltség étzéssel. Együttérzés az irígy és féltékeny részekkel.

6. Rosszindulat és gonoszság a tudattalanban. Legsötétebb részeim megtalálása a tudattalanban. Hogyan tudom ártalmatlanítani és befogadni ezeket az érzelmeket anélkül, hogy rosszakaratot éljek meg magammal és másokkal kapcsolatban. Meditáció a rosszakarathoz való ragaszkodás eloldása érdekében.

7. Generációs árnyékok Milyen negatív gondolatokat és viselkedési mintákat működtetek, melyek a generáció túlélését és szokásainak fennmaradását szolgálják, de akadályozzák a szabad akaratot és a kiteljesedést? Meditáció a generációs téves hitrendszerek átalakítására és a generációs áldás befogadására.

8. Örömtelenség és kiegyensúlyozatlanság. Az öröm megélésének akadályai a tudattalanban. Mitől félek az örömmel kapcsolatban? Szélsőséges érzelmek hatása az életemre. Meditáció az öröm felismerésre és a kiegyensúlyozott tudat kialakításra.

Szeretettel várunk, gyakoroljunk együtt!

Hírlevél

Szeretnél azonnal értesítést kapni soron következő programjainkról? Inspirálódnál? Iratkozz fel hírlevelünkre! Megígérjük, hogy csak a legfontosabb dolgokról küldünk neked üzenetet. 

Itt is megtalálsz minket