fbpx

Rendszeres meditáció

Kezdő vagy gyakorlott gyakorló vagy? Kapcsolódj be hozzánk!

Meditáljunk együtt

Vipassana meditáció pontosan (KEZDŐ)

Még lehet csatlakozni! 

10 alkalmas kezdő meditációinkat offline & online is elérheted

David R. Hawkins, Mahasi Sayadaw, Sayadaw U Pandita és Ven. Dhammasami útmutatásai alapján

Előadások, gyakorlati útmutató és vezetett meditációk, ülő-, álló- és járó meditációval.
___

Kezdés időpontja: 2020. szeptember 15.
Keddenként 17:30-19:00

Az előadásokat és a meditációt tartja:
Tóth Andrea Beáta

Helyszín: Asram Jóga és Meditációs Központ
1136 Budapest, Tátra u. 5/b, 1. emelet
Bejelentkezés: recepcio@jogakozpont.hu, www.jogakozpont.hu

Részvételi díj
24.000 Ft augusztus 31-ig (early bird ár)
27.000 Ft szeptember 1-től
___

A meditációs alkalmak hanganyagát minden résztvevő számára biztosítjuk, így ha nem tudsz jelen lenni, akkor is meg tudod később hallgatni.
___

Témák:

  1. Mi értelme a vipassana meditációnak? Te miért meditálsz? Ülő meditáció gyakorlata: Légzés megfigyelés
  2. Vipassana megfigyelés rétegei: fizikai test, érzelmi test és gondolati test. Test tudatosság gyakorlat.
  3. A fizikai test alapelemei. Négy elem (levegő, föld, tűz, víz) szerepe a meditációban. Álló meditációs gyakorlat.
  4. Minden (gondolat, érzés, érzelem, inger, érzet, asszociáció) megfigyelése. Hogyan és milyen módon történjen a megfigyelés? Hibák a gyakorlásban.

Megfigyelői tudat kialakításának gyakorlata:

  1. Szélsőséges érzelmi energiák a testben. Negatív érzések: félelem és szégyen megfigyelés. Bűntudat és gyűlölet hatása az életünkre. Hogyan dolgozzunk a negatív energiákkal a meditációban?

Az érzelem megfigyelés módszere:

  1. Meditáció a betegségen, öregségen, mint elkerülhetetlen emberi tapasztalásokon. Meditáció a betegségek természetén.
  2. A függő keletkezés folyamata avagy hogyan léphetünk ki a már megmerevedett mintázatokból? Mi történik vipassana meditáció közben? mi hozza létre a változást?

Járó meditáció:

 

  1. Bátorság, hajlandóság és elfogadás, mely elősegíti a valódi önszeretet és összekapcsolódás élmény kialakulását. Nemes Nyolcrétű Ösvény gyakorlata a mindennapokban.
  2. Szeretet, öröm és béke, a meditáció mélyebb szintjein. Hogyan lehet ez része a mindennapoknak itt és most? Gyakorlás a pozitív érzemekkel.
  3. Én vagyok a létrehozója a szubjektív valóságnak. Az együttérző tudat és a moralitás kapcsolata. Metta gyakorlatok.

A belső erő megtalálása az egó harmonizálásával (HALADÓ)

Még lehet jelentkezni!

10 alkalmas haladó meditáció – offline és online Zoom-os meditációk is

Téma:
A belső erő megtalálása az egó harmonizálásával
Mi a különbség az erő és az erőszak között? Miért félsz az erődtől? Hogyan lehet az Egó sérüléseit feloldani?

Előadások, gyakorlati útmutató, vezetett meditációk, napló és otthoni feladatok hétről hétre

A részvétel feltétele: 45 perces ülőmeditációs gyakorlat

___

Kezdés időpontja: 2020. szeptember 15.
Keddenként 19:15-20:45

Az előadásokat és a meditációt tartja:
Tóth Andrea Beáta

Helyszín: Asram Jóga és Meditációs Központ
1136 Budapest, Tátra u. 5/b, 1. emelet

Bejelentkezés:
Tóth Andrea Beáta – tothandreabeata@gmail.com, +36 20 358 0297

Részvételi díj:
Élőben csoportban: 22.000 Ft/10 alkalom
Csak online részvétel: 15.000 Ft/10 alkalom

A meditációs alkalmak hanganyagát minden résztvevő számára biztosítjuk, így ha nem tudsz jelen lenni, akkor is meg tudod később hallgatni.

___

Kérjük, a részvételi díjat a következő számlaszámra utald:
Budapest Bank 10100826-51217300-01005005 Tóth Andrea Beáta

 ___

Témák:

  1. Mi az erő és az erőszak közötti különbség Meditáció az Egóval való kapcsolaton.
  2. Miért félek az erőmtől 1.? Meditáció az erővel kapcsolatos félelmeken, amely gyerekkorból származik.
  3. Miért félek az erőtől 2.? Meditáció az erővel kapcsolatos félelmeken, amelyek a szülőktől és a generációból származnak.
  4. Miért félek az erőmtől 3.? Meditáció az előző életes tapasztalatokon, ami az erőszak használatán alapult.
  5. Az erőszak miatti bűntudat feloldása. Meditáció az Egó bűntetéstől való félelmén és a kötöttségektől. a gyengeséghez.
  6. Miért hiszem azt, hogy jobb gyengének lenni? Meditáció a felelősségvállalás elkerülésének feloldásán.
  7. Felelősségvállalás és erő. Meditáció az erőszaktól és az ártástól való félelem feloldásán.
  8. Az Egó harmonizálás lehetőségei. Meditáció az Egó kilengésein: különlegesnek lenni vagy bűnösnek érezni magam
  9. Az Egó és a Lélek útjának összehangolása. Meditáció a valódi, személytelen Én élményen.
  10. Az erő megélése a mindennapokban. Meditációs az erő beépítésének és mindennapi megélésnek élményén.

Szeretettel várunk! 

Hírlevél

Szeretnél azonnal értesítést kapni soron következő programjainkról? Inspirálódnál? Iratkozz fel hírlevelünkre! Megígérjük, hogy csak a legfontosabb dolgokról küldünk neked üzenetet. 

Itt is megtalálsz minket