Rendszeres meditáció

Kezdő vagy gyakorlott gyakorló vagy? Kapcsolódj be hozzánk!

2021. szept. 14-étől új csoportok indulnak!

Meditáljunk együtt

KEZDŐ丨 Vipassana meditáció pontosan

Még lehet csatlakozni! ONLINE & OFFLINE gyakorlási lehetőség

Meditációinkat Zoomon online is elérheted, és később is visszahallgathatod.

A meditációk felvételeit minden résztvevőnk számára biztosítjuk. 

David R. Hawkins, Mahasi Sayadaw, Sayadaw U Pandita és Ven. Dhammasami útmutatásai alapján

Előadások, gyakorlati útmutató és vezetett meditációk, ülő-, álló- és járó meditációval.
___

Kezdés időpontja: 2021. szept. 14.
Keddenként 17:30-19:00
10 héten át valós időben, de a videókat később is visszahallgathatod, így ha nem tudsz realtime jelen lenni, az sem gond

Fizikai helyszín: 
1136 Bp., Tátra u. 5/b I. em, Asram Jógaközpont

Az előadásokat és a meditációt tartja:
Tóth Andrea Beáta

Jelentkezés: tothandreabeata@gmail.com

Részvételi díj
+ Csak online 20.000 Ft
+ Személyes részvétel 27.000 Ft vagy az online ár plusz 1.000 Ft alkalmanként
AJÁNDÉK: Khammai Dhammasami: Tudatos Jelenlét Könnyedén című könyve, amelyet egyeztetés után elküldünk neked

___

Kérjük, a részvételi díjat a következő számlaszámra utald:
Budapest Bank 10100826-51217300-01005005 Tóth Andrea Beáta, közlemény: Kezdő vipassana

A jelentkezés és a fizetés után várunk a kapcsolódó Facebook csoportban is <3  

___

A meditációs alkalmak hanganyagát minden résztvevő számára biztosítjuk, így ha nem tudsz realtime jelen lenni, akkor is meg tudod később hallgatni.
___

Témák:

  1. Mi értelme a vipassana meditációnak? Te miért meditálsz? Ülő meditáció gyakorlata: ellazulás és légzés megfigyelés
  2. Vipassana megfigyelés rétegei: fizikai test, érzelmi test és gondolati test. Test tudatosság gyakorlat.
  3. A fizikai test alapelemei. Négy elem (levegő, föld, tűz, víz) szerepe a meditációban. Álló meditációs gyakorlat.
  4. Minden (gondolat, érzés, érzelem, inger, érzet, asszociáció) megfigyelése. Hogyan és milyen módon történjen a megfigyelés? Hibák a gyakorlásban. Megfigyelői tudat kialakításának gyakorlata.
  5. Az érzelmek természete. A tudat és a szív összekapcsolása. Vipassana és metta gyakorlatok összehangolása.
    Az érzelem megfigyelés módszere. Metta gyakorlat. 
  6. Szélsőséges érzelmi energiák a testben. Negatív érzések: félelem és szégyen megfigyelés. Bűntudat és gyűlölet hatása az életünkre.
    Hogyan dolgozzunk a negatív energiákkal a meditációban? Tudattérkép és kapcsolata az érzelmekkel. Meditáció a negatív érzelmeken.
  7. Örömteli állapotok az emberi érzelmek között. Hogyan jelennek meg a szeretetteljes állapotok a meditációban? Üdvös érzelmekkel való meditáció.
  8. A függő keletkezés folyamata, avagy hogyan léphetünk ki a már megmerevedett mintázatokból? Mi történik vipassana meditáció közben? Mi hozza létre a változást? Járó meditáció helyes gyakorlata.
  9. Bátorság, hajlandóság és elfogadás, mely elősegíti a valódi önszeretet és összekapcsolódás élmény kialakulását.
    Nemes Nyolcrétű Ösvény gyakorlata a mindennapokban.
  10. Meditáció a betegségek természetén és a gyógyuláson. Szeretet, öröm és béke, a meditáció mélyebb szintjein. Hogyan lehet ez része a mindennapoknak, itt és most? Én vagyok a létrehozója a szubjektív valóságnak. Az együttérző tudat és a moralitás kapcsolata.

HALADÓ丨A fájdalom és a szenvedés megszüntetése a meditáción keresztül

Még lehet jelentkezni! ONLINE & OFFLINE gyakorlási lehetőség

10 alkalmas haladó meditációs gyakorlat
Offline személyes jelenléttel és online realtime Zoom-os videókkal, később is visszahallgatható anyagokkal

A meditációk felvételeit minden résztvevőnk számára biztosítjuk.

Téma:

A fájdalom és a szenvedés megszüntetése a meditáción keresztül
Hogyan oldjuk el a fájdalmas és szenvedésteli álapotokhoz való ragaszkodást,
és érjük el az örömteli felszabadult állapotokat? Egó harmonizációs gyakorlatok

Az elmúlt időszak megmutatta, hogy mennyire bele tudunk keveredni a fájdalmas fizikai, mentális és lelki tapasztalásokba. Miért  ragaszkodunk ezekhez az élményekhez? Miért érezzük magunkat élőnek ezekkel a kellemetlenségekkel? Hogyen engedjük el azokat a kötéseket, melyek a fájdalmakhoz kötnek?


Előadások, gyakorlati útmutató, vezetett meditációk, napló és otthoni feladatok hétről hétre

A részvétel feltétele: 45 perces ülőmeditációs gyakorlat

___

Kezdés időpontja: 2021. szept. 14.
Keddenként 19:30-21:00, 10 héten át

Az előadásokat és a meditációt tartja:
Tóth Andrea Beáta

Helyszín:
online Zoom + offline 1136 Bp., Tátra u. 5/b I. em, Asram Jógaközpont

Bejelentkezés, Q&A:
Tóth Andrea Beáta – tothandreabeata@gmail.com, +36 20 358 0297

Részvételi díj:
+ Csak online 15.000 Ft / 10 alkalom
+ Offline személyesen: online ár plusz 1.000 Ft alkalmanként 

A meditációs alkalmak hanganyagát minden résztvevő számára biztosítjuk, így ha nem tudsz jelen lenni, akkor is meg tudod később hallgatni.

Az utalást követően várunk a kapcsolódó Facebook csoportban <3  

___

Kérjük, a részvételi díjat a következő számlaszámra utald:
Budapest Bank 10100826-51217300-01005005 Tóth Andrea Beáta, közlemény: Haladó vipassana

 ___

Témák:

1. Fizikai fájdalom a testben. Mit jelent a fájdalom és valójában mi fáj? Legújabb fájdalom kutatások. Miért ragaszkodunk a fájdalomhoz?
Meditáció a fájdalom belsejében.

2. Elemek a testben, és a fájdalom kapcsolata. Milyen érzete van az elemeknek, melyek létrehozzák a fájdalmat?
Meditáció a tűz, levegő, föld és víz elemmel.

3. Fizikai fájdalom és mentális fájdalom kapcsolata. Hogyan hatnak a hitrendszerek a fizikai érzetekre?
Meditáció a gondolat és a testi érzet kapcsolatán.

4. Idő és tér hatása a testre. Időérzet a testben.
Meditáció az idő érzetével kapcsolatban. Idő és fájdalom kapcsolata.

5. Fájdalmas érzelmek. A fájdalom és a szenvedés közötti különbség. Érzelmek és a hozzá kapcsolódó fájdalmas emlékek keletkezése.
Emlékek átalakításának gyakorlata.

6. Az különféle érzelmekhez különböző fájdalmak tartoznak. Hogyan lehet hálává és örömmé alakítani fájdalmas érzelmeket?
Meditáció az érzelmek átalakításán.

7. Az én képződésének folyamata. Az én téves koncepcióján keresztül a szenvedéshez való ragaszkodás megszüntetése.
Meditáció az én lebontására.

8. Szenvedés és önigazolás. Milyen önigazolási technikákat működtetünk a fájdalommal kapcsolatban? Kötések lélek szinten a fájdalomhoz.
Meditáció a fájdalom és a gondolatok kapcsolatán.

9. A fájdalom elengedése. Valódi önszeretet kialakítása és átlépés a lélek útjára.
Meditáció az önszeretet és az önmagunkkal kapcsolatos együttérzés erősítésére.

10. A fájdalmon és a szenvedésen túl. Az egó harmonizáció lehetőségei.
Meditáció az Egó harmonizáció elérésére.

Szeretettel várunk! 

Hírlevél

Szeretnél azonnal értesítést kapni soron következő programjainkról? Inspirálódnál? Iratkozz fel hírlevelünkre! Megígérjük, hogy csak a legfontosabb dolgokról küldünk neked üzenetet. 

Itt is megtalálsz minket